close

聽說每個女孩小時候都會深愛粉紅色,到了某個年紀就會開始鍾情黑色抵制粉紅色,過了這個階段後又會重新回到粉紅色的懷抱。

近期粉紅色勢力大行其道,情人節、三生三世十里桃花、櫻花季,直捲萬千少女心扉,而澳門也悄悄有一家粉紅色cafe進駐。

WechatIMG10.jpeg

座落在台山區的Peace of Cake就在Cheers Pub前面一點,明亮的色調讓人行過路過都無法忽略,整家店都在冒着粉紅色泡泡,是讓人想要戀愛的顏色啊!(心心眼)

WechatIMG2.jpeg

店內枱數不算多,不過空間都算闊落,講上司壞話都唔怕比隔離枱聽到 :D

店內充滿各種可愛小物,無時無刻散發住粉紅色泡泡。

WechatIMG4.jpeg

播着輕快甜蜜的K-Pop songs,彷如置身於韓劇中一樣,FF一下oppa隨時會入來坐在我對面(shyshy)

WechatIMG7.jpeg

每個角落都細心用少女小物點綴,處處可以看出店主用心,讓心心情大好!

WechatIMG6.jpeg

窗邊有大玻璃可以看到窗外街景,可惜出面修路有些殺風景啊⋯⋯

WechatIMG5.jpeg

還有這一面玫瑰打卡牆!!!Bloom bloom bloom~係門口仲係滿口粗口的我,入到店內都要扮下淑女斯斯文文傾計。

WechatIMG9.jpeg

連雪櫃都用了「草地」裝飾,花園風慣徹得超級徹底!大理石紋雲糕都好吸收人眼球呢~

WechatIMG11.jpeg

藍天白雲 MOP42

在店裹影了一圈好不捨得放低相機打開餐牌乖乖地點餐,即刻來一杯飲品chill一chill先~

呢杯藍天白雲對於一個藍星球來講實在太太太治療!明亮的天藍色,加配片片浮雲,好似一片藍天在你面前!

味道嘛⋯⋯老老豆豆,無我想像中咁伏lol 飲色素就一定啦,飲落似可爾必思,唔怕甜到漏是抵讚!

WechatIMG13.jpeg

星空漫步 MOP38

而朋友就點了一杯如詩如畫的星空漫步,等陣,星空呢???

WechatIMG14.jpeg

玄機就在旁邊的蝶豆花啦,星空就係靠呢個秘密武器!

WechatIMG15.jpeg

登登登登~蝶豆花會隨着pH不同而變色,一瞬間星空就呈現係我面前。

其實碟豆花飲品在泰國紅咗好耐,但係澳門好像都是不太常見。

WechatIMG20.jpeg

酸辣海鮮紫粉絲沙律 MOP48

看見餐牌上色彩繽粉的照片立刻被燒着咗,要點一個來試試。

粉絲應該是用蝶豆花染色,沙律以檸檬汁、魚露及泰式香料調味,開胃又爽口!

WechatIMG21.jpeg

水牛城辣雞翼 MOP38

如果你同我一樣咁矛盾,又要食cafe又要重口味,那這個水牛城雞翼你一定不能錯過。

事關因為佢真係好!夠!味!事先已經拆開成單骨雞翼,大家可以一邊食雞翼一邊保持(偽)淑女形象,好貼心!

炸得脆卜卜,外面沾滿酸辣醬,好!過!癮!唯一美中不足就是無醬點,buffalo少咗兜醬始終好似少咁啲。

WechatIMG19.jpeg

鮮奶油拌波隆那肉醬意粉 MOP49

呢一碟來到我面前的時候我係完全無印象我幾時點咗呢個,做咩比舊雲比我。我頭頂都一舊雲。

一問之下才發現⋯⋯原來佢係肉醬意???

WechatIMG22.jpeg

原來要將面頭的cream與下邊的意粉撈撈撈撈撈起,混合在一起。

有cream的肉醬意味道上更甜一點,口感也更creamy一些。

WechatIMG17.jpeg

彩虹藍莓生乳酪蛋糕 MOP35

「哪裏有彩虹告訴我~能不能把我的願望還給我?」

呃⋯⋯唔好意思,太忘形忍唔住要唱下歌仔。捨棄大理石cheesecake就係為咗呢件彩虹cheesecake!

又一色素力作!但係膚淺的女人就係咁易呃,迷惑咗我眼睛我就只好乖乖繳出鈔票。

底下藍莓味好fresh不太甜,微酸的味道令cheesecake的層次更豐富,應該是自家煮的藍莓。

同埋⋯⋯其實食落都唔錯的,沒有色素=伏的常規套路。

WechatIMG3.jpeg

嗱老老豆豆,起初來這家店的確是為了打卡的,但係澳門cafe來講這家店價錢堅抽貼地,學生哥校服妹都負擔得起。

亦不是純粹得個樣,打完卡無下次。BTW連廁所都十分少女心,我唔影啦,快啲拉埋你好姊妹手拖手一齊去廁所啦。

WechatIMG1.jpeg

最後來一張大合照!多謝朋友願意陪我等到所有食物到齊,冰都融得七七八八先食~

我知道同我食飯唔容意,小妹衷心再次感謝每一位唔嫌棄我,仲願意同我食飯的善長人翁!

 

店舖資訊

2823 7137

澳門巴波沙坊新城市花園十座地下G

arrow
arrow
    文章標籤
    Cafe 甜品控 下午茶
    全站熱搜

    miyakorice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()