close

又一次好久沒有登入自己的blog,快要連密碼都忘記了lol

拍了一個禮拜微電影,又風流快活了十一天,現在考試在即大難臨頭!

然而我決定拉上老友去食下午茶,只因⋯⋯

WechatIMG3.jpeg

悅茶新語 自助下午茶 MOP219+/位 供應時間為每日2-6pm

太靚啦太靚啦太靚啦!根本靚到犯規!!!!!

君悅酒店經Mezza9後又一力作,將自己話事帶到下午茶,看來誓死到攻陷少女(以及為少女們埋單的男士)市場啊。

靚到連最近摺到不能再摺的我都受不住誘惑,強行拉上最近一起摺的老友記去嘆個茶。

WechatIMG2.jpeg

地點在君悅酒店的Lobby Lounge,睇到眼花瞭亂先唔好驚,一入坐即有人為你介紹下午茶各項佳品啦,跟我行啦。

WechatIMG6.jpeg

白朱古力布朗尼、唔記得乜嘢、荔枝玫瑰忌廉、都唔記得乜嘢、綠茶牛奶、芒果椰子

各式蛋糕花呢花碌,仲有四款碟比你襯色襯心情襯埋衫咁襯都得啊,小心影到餓扁肚都未影飽部相機啊。

WechatIMG7.jpeg

WechatIMG9.jpeg

我就係咁而試咗三款。

WechatIMG8.jpeg

WechatIMG10.jpeg

綠茶味唔算出,勝在layer夠多口感豐富,荔枝玫瑰味道幾清新,但mousse比例太重,食完會小膩。

總體而言都唔錯的,單點的話KO幾件一定冇問題,但擺落tea buffet到大家就要就住自己胃容量啦。

WechatIMG4.jpeg

自到waffle又好情不自禁咁去order一份,原味綠茶味任君選擇。

WechatIMG5.jpeg

仲有唔同sauce唔同syrup唔同topping,當件waffle係畫布咁慢慢畫都得啊!

WechatIMG19.jpeg

我知眼利嘅你一定唔會放過窩夫上邊件雪糕!幾款唔同口味北海道雪糕任你揀:綠茶,草莓,朱古力,雲呢嗱。

齋食又得,加生果加sauce一齊食亦得,擺上件waffle上邊一齊食都得~得咗!

WechatIMG11.jpeg

Waffle機旁邊就係bagel,當然唔可以放過!

WechatIMG12.jpeg

Bagel煙煙韌韌,外層甜甜地~可以自己加sour cream,三文魚唔夠喉?咁咪夾多幾塊囉。

WechatIMG18.jpeg

食到滯滯到,攞杯生果潔淨一下味蕾,然後重新上路繼續作戰!

WechatIMG20.jpeg

好多好多唔同味道的tiramisu~原味、Oreo、椰子、紅絲絨、抹茶~

我還蠻喜歡紅絲絨口味的,恰到好處的甜和軟綿幼滑的口感!

WechatIMG17.jpeg

還有看顏色絕對猜不到味道的馬卡龍!𦼦色是咖啡,綠色是伯爵茶,紅色是玫瑰草莓,橙色是黃杏。

WechatIMG15.jpeg

連很少見的cannoli都有呢!!!甜品控有福了!

WechatIMG16.jpeg

兩支巨型版雪茄身型的cannoli,蛋卷裹着奶油餡,少許heavy噢~

WechatIMG13.jpeg

葡撻好歹也是澳門小食界一姐,此處怎會少了它的身影?

WechatIMG14.jpeg

嗯⋯⋯在葡一年我的舌頭被無數被葡式甜品洗禮,結論是覺得甜。然而半流質的餡料質感確實不錯。

WechatIMG24.jpeg

即式是下午亦需要咸食的平衡!有菠菜和洋蔥批,quiche我來啦!

WechatIMG25.jpeg

批身香口不膩,芝士更是點睛之作,兩種味道都有試,個人而言更喜歡菠菜味。

WechatIMG21.jpeg

Scones~是我最的愛scones~一旁就有爐焗,大家不必擔心溫度的問題,上桌時scones一定是暖笠笠的!

WechatIMG22.jpeg

口感鬆軟,口惜clotted cream稍遜,不夠香滑。

WechatIMG26.jpeg

所有茶和咖啡都free flow。中式茶、西式茶甚至日本茶都有,選擇不少。

而earl Grey永遠是我的好朋友。

 

最近給了自己太多機會偷懶,實在要抽個時空清一清稿啊⋯⋯(生無可戀mode)

 

店舖資料

Lobby Lounge @ Grand Hyatt Hotel

澳門君悅酒店一樓

8868 1131

arrow
arrow

    miyakorice 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()